me!!^_^

me!!^_^

Friday, December 23

SETIAUSAHA@PENDAMPING PENGARAH...OOPS!!!

memang!!!!
muka aku neh muka SetiU......
erggghhhh!!!!!!!!!!!!!!
yg repot exkep ari tue p0n tak wat g,neh nk amek jd su lg....
huihhh!!!!
tukaq profession arh!!!tamo amek engine dh....
kita g kursus jd su plak...hahaha~


bpa byk kli cek kna jd su????
T___T
dri dlu g...uwaaa~
dri fom 5 cmpy smlm....
mommy!!!!!
bru ingt nk tgl suma psl su2 neh....tamo dh dgq pktaan su....

APA AKU DH WAT SEJAK JADI S/U

  1. msa fom5....wat ketas kerja shj....repot program p0n aku yg wat  tak wat....hahaha~
    cgu lar kot tlg wat..ngee~
  2. mai cni....jd su exco plak....ntok RPI....repot 1 meeting p0n aku tak wat....hahahahaha~
    aku catat ja minit...tp laz2 tata0 lempaq mn....yolar....su 3 0rg,tp aku ja yg keja kna catat...mmp0ih r.,.,.
  3. jd su nt0k program TAUTAN KASIH...program ikram.....kna wat dokumentasi...tayah ntaq borang D cbb borang C tadak....nseb bek lar jgk.....
  4. exkep....ikram juga....kna wat dokumentasi ja...tp aku tak wat g...kah3~
    borang D p0n tayah ntaq....
  5. tapi.................smlm....bersamaan 22 dec....afif suoh aku jd su psk!!!aku tamo!!gila ka???
    nk kna wat borang D,borang KI g....tamo3!!!!
    mmpos kau afif......blnja milo nti...huh!!!

benci mereka!!!
tamo jd su....uwaa~~~
mummy!!!!tlg cek!!!

dia tata0 ka kalu aku jd su,aku kna salu mlekat ngn dia???
aku kaco idop dia bru dia ta0.....
huh!!!
jga afif...aku kco idop ang puas2....HAHAHAHAHAHAHA

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment