me!!^_^

me!!^_^

Saturday, January 28

NganTok oihH..... huwarghhh!!

assalamualaikum w.b.t.....hehehe~
saya wan nur hidayah..... *tiba-tiba*

hahahhahaha~~
tada lar....sewel kot....
err....mybe...
almaklum lar....syndrome tengah mlm+pagi buta..... ^_^

tetttt....penat suda dirasai....
bru p meeting,tp dh rasa penat.....
aku mlalut apa neh sbnq nya.....
hahahahaha~

bgini ceritanya....
mcm besa,every sem ada psk...
so,cek p0n join lar psk @ ppp3...
at SMK PERMATANG TOK JAYA...
pd tarikh 3-5 feb 2012...
jd fesi...
mmg suka,cbb b4 p tadak kerja yg nyata...
tp ada keja tak nyata...
yg mn memerlukan minda yg sihat...
insyaAllah setakat nih aku tak gila lg kot...
ngehehehehehe~
tp yg geram wafi ckp "fesi lar plg penat..pdn muka korg..haha~"
eleh,dia tue ketua fesi lg penat...
MUAHAHAHAHAHA~
pdn muka blek!!
pengarah ppp3 neh adek afif aiman...hoho~
sapa lar partner fesi aku nti...
tapa lar...tggu ja lar nti...
hoho~
PSK MRSM TRANSKRIAN.....
hoho~
yg neh,pengarah haikal....
boss aku dlu,kini,n slama nya....
wlaup0n aku bkn lg s/u dia,tp dia stil boss aku... *kenang jasa tak?*
psk mrsm transkrian di cncel....
tettttt!!!!!!!
hancuq luluh hati aku dgq...bru smgt....
cewwah~
tp lg hncuq ati haikal yg dh wat gerak kerja tue slama 3 mggu yg lps...
dh lar mlm tue kna bantai ckop2 ngn ex presiden kelab......
wat gerak kerja last minute lar.....
err.....cian kau haikal....hoho~
tp pas meeting psk tok jaya,aku dgq kata nti gnti mrsm transkrian ngn mrsm kpala batas....
p0n boley.... ^_^
tarikh 10-12 feb.....
tp msa tue bdk EE ada ppkp...12 feb...
kna rpeat ka???tatao...ya kot....ngee~
n to haikal....
jgn ada konflik2 yo.....
be perofesionel..... *spelling aku out*
bg aku partner besh2 cket....
partner mcm partner tak jd aku dlu.....
ABANG KIMI!! *sngaja sebut dgn guna urop beshaq..bg prasan cket..* :P
n aku doa psk mrsm neh akan berjalan dengan lancar memandang kan buku program,tag nama dh cyap...huhu~

last psk...
PSK DATO' ONN...
tata0 pepa...
babai~
hhhahahahahahahahahhahaha~

sekian sahaja dari saya insan yg serba kekurangan ini
assalamualaikum
huhu
^________^

konon tamo post entri dh..hoho~

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment