me!!^_^

me!!^_^

Wednesday, May 4

6 DAYS TO GO ☺☻☺☻☺ ♫♪♫♪

cmlm...yesterday...seari yg lalu...b'smaan  3 mey  c0it!!!clap larh...3 mei 2011....
my pren2 suda wat jpj test....
suma kwn3 aku dh wat....aku????????
wktu ku akn tiba apabila tiba nya next week....
cuak gla beb....aku duk mcg ngn eman,aku lak yg cuak t'lbeyh...
halar...mn ta cuak...aku mn pr0 g bab2 drve neh.,.,.uwaa~~~~ T.T
eman,pian dh pass....tim als0 suda...pika p0n ta clap aku dh...twinz p0n....jat skli....yaser p0n dh pass test m0t0 rini....
aku????????????????
IDK!!!!!
get redy n be prepared dyah 4 nxt week....
cyap larh kau!!!!
nti pacik jpj 2 jerkah kau bru pdn muka.,.,.hahahahhahahaha~~
tp ketaq gla!!!!!!!
feels lyke buttrflies....bkn butterflies dh neh....mcm bees dh in my tummy!!!!!MUMMY!!!!
tam0 jmp pacik jpj....kak jpj p0n tam0...tam03!!!!!
aku taleh byg muka pacik jpj nti....
mst scary gla....aig0o~~
eman ckp ad kak jpj uh,c0on...cik nan p0n ckp c0on....
tp eman ckp byk k0mplen...0mm0-ah!!!!!
dpt lak hat p0mpan...dh r p0mpan neh stai kalu ngn p0mpan dia gareng t'lbeyh....
uwaaaaaa33333~~~~~~~~~
sab0r je larh d0yah...sab0r3~~~~


 T.T

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment