me!!^_^

me!!^_^

Thursday, May 5

CEREDIQ BAQ HANG!!!!!!

HA-HA-HA
ryte timing.....
d0ne my w0rk(bs0h pggan ja p0n)...
n mum 0ff t0 0pis 0redy...huhu~~

rini cik d0yah nk sest0ry sumting at k0rg3 suma.....
nk dgr tak adek3?????0ke....bg0s....
b4 dat an,aku nk tny...k0rg3 pnh ark cuci blade blender gna c0tt0n bud???????
ahahahahahhahahahahahaha~~~
 
lbeh kurg ceni larh....tp aku nya lg rpat...lg jen0h lar mkna nya...hahaha~~
c0tt0n bud sayang....ngee~

maren an,eman mai umh...dia ntaq cd pix reuni0n ri2...
0ke...maceh eman...jasa mu d'kenang...
bg pree pul0k 2h...ad0iyh!!!
neh syg km0o neh...ngee~

0ke3...back 2 da main p0in...
cter dia mula ceni....
evryday mg aku 0r mak aku akn gna blnder uh...
nt0k mix 0ur drinks(herbalife) larh kn...
t0day,d0yah wat keja l0laq...
d0yah bs0h pggn lmbt....
ter0k pny budak..ish3~~
tapa3....lupakan3...
ngah duk bs0h3 pggn,periuk,blanga pa suma,cmpy turn blnder uh...
*while typing diz,aku bru tingat ad lg 1 kuali ta bs0h..kah3~*
aku tgk at blade dia uh....aig0o~~~
k0t0q ngat eh....ad bekas knyit ka pa tata0...
aku p0n ckp at mak 'mak,padia neh?mcm lada ja,kaler merah'....
mak akup0n ckp lar 'bkn lada neh.kalu lada dia sng ja ilang.knyit neh'..
ph2 d0yah ckp r ' 2 3 ari neh kita mn0m shake+knyit larh'....
mpa guess pa mak aku jwb????
mak aku ckp 'bg0s lar knyit'....ark??????
ahahahhahahahaha~~
0ke mummy!!!bg0s3~~
smb0ng kpd keja pmbs0han....
aku neh cm t'jgket ngn mak aku lak...
taleh tgk bnda2 ceni...+2 kalu at bnda besi...
kmi 1 fmly dh t'besa ngn b0nt0t kuali jgn bg itam,mst tenyeh cmpy b'kilat...
tam0 ad carb0n3 yg mlekat at b0nt0t uh....
mak aku cek cpa bs0h kuali ta tnyeh sg0h3,mmp0ih....!!!hahaahahaha~~
akup0n duk try lar s0mbat2 cket tgn nk tnyeh kesan knyit uh....
tp apa kn daya...jari aku 'kecik'..beshaq sem0t ja....hua3~~~
tp mpa jgn ingt cik d0yah akn m'ngalah n benti cmpy d'cni shj...






TIBA2!!!!!!!!!!TING!!!!!!
(macam muka d0yah ark???c0mey ark?? ^_^ )
g0t an idea....
maka,cik d0yah p0n m'ngemukakan idea nya t'sb0t kpd ibunda nya...
aku ckp 'mak,gna c0tt0n bud bleyh?yg kcik uh'....
n my mum said 'gna ja larh'...huw0oh0h0!!!!!
akup0n su0h larh kak aku amek c0tton bud yg size tinga beby uh 1....
tp an,laz2 bkn 1 aku gna tp 5!!!!hahaahhaahhahaah~~
lulaq jgk...dh 2 duk tenyeh3 uh,kuaq kaler merah n 0ren2 ket....
aku tgk p0n geli...mcm taek tinga gjah yg ta k0rek spul0 ta0n...kah3~~
ad kt stgh jam bs0h(skli k0rek tinga dia) blade 2 seja....
maka,laz2 an,bersih b'kilat kaler metal beb blade uh....
sesuka gila ati aku....muahahahahahahaha~~~
kegumbiraan yg ta dpt d'gmbr kn ngn kta2...ngee~
maka,cmpy d'cni sja lar cel0teh dan burita(erk??ta b'mksd 0ke) live dri cik d0yah... 
e2 seja lar set0ri nt0k rini...0keng????h0h0~
sekian...salam 1MALAYSIA...

pesanan dri penaja : 
k0rg3 suma jgn lupa ya cuba d'umh anda....
aksi ini b0leh d'tiru....
tp watch 0ut ur hand....jgn cmpy kna hiris ngn blade uh...kah3~~~
till then....TATA~~~
SAY CHEESE!! ^_^
**peace n0 war** 


'

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment