me!!^_^

me!!^_^

Tuesday, October 11

final fever...GONE!!!yeah!!!

alhamdulillah....aku dh b'jya m'namatkan sem 1 aku....
0oyeah!!!
mcm sat ja rsa....tp mg gla sat lar...
rsa mcm bru maren aku dftr ms0k.....


ms0k pgaq uitmpp,lalu kt p0ndok guard,p strait,belok kiri.....
eh2????
cop3!!!!!KENA TAHAN!!!!!!!!!!
0ke....ada s0rg akak PM tue....dia bg ketas kaler pink ngn 0ren.....
dia ckp kt ayh :
"incik pegi ikut jln nie then trus ke kolej kristal..pndftaran dkt sne..."
akak 0oiii.... 
ayh sy tue dh byk kli dtg  cni.....
dia ta0 dh ktna k0lej kristal....
tp tapa...its 0ke...
mn akak tau kn....ehehehehhe

pas2 ayh p0n tr0s p kt tmpt prking k0lej kristal....

tada!!!!!!tp neh kristal B....aku duk kristal A.... ^_^

aku tr0n2 then ms0k lam DM kristal 2....
brat0q smbey isi b0rang....kah3~~
ph2 tata0 n0 akaun bank plak....
dlm duk brat0q+isi b0rang+turn dkt dh.....
akup0n bukak clear h0lder cri ketas bank islam 2 lar....
neh mst uitm nk bg duet at aku....
2 nk n0m akaun...kah3~~ *PRASAN*
dh cmpy turn....
dpt kunci K-A7-03-A2
ayah!!!!!jum nek ntaq brg.....ehehehehhee~~
nek ntaq brg,cop katey pa suma....
kmi suma tr0n blek p mkn....
lpaq 0ot...kuaq umah k0i 7 lbih tak mkn apa.,.,.
p lar mkn kdai yg mn kmi jmp n dh bukak....
msa 2 bru k0i 9 k0t....
jmp 1 kdai nih....ada nsik lemak....
nsik lemak brapi nm nya....hahahahahahha~
paneh pe0t aku.....
abeh mkn pa,aku tapau milo sbungkus nk mn0m kt bilek smbey kms brg....ehehehe~
lam k0i 10 cen2,aku d'tgl kn kes0rgn dlm bilek yg tak b'pghuni lg mse 2....
mak ngn ayah kna blek awai cbb dpa ada mjlis anugerah cmerlang...
dpa kna p....kalu dak....................................................
tata0 jd pa....HAHAHAHAHA
apo uduh benor gelak...sesilap... ^_^

smbey2 duk kms brg,akup0n kol cik tim su0h neh bilek aku....
teman aku lar kunun nya....ahakz~
cik tim nek tue,sembg3......
r0omateS aku p0n dh stat ms0k s0rg dmi s0rg....
dia shegan 0ot....
dia ckp nk blek bilek.....
pah2 tgk2 dia ckp dia tggai ks0t itam dia....
bg0ih tim!!!bg0ih tim!!!
maka parenz nya p0n mai blek kt uitm pk0i 2 cen2 lar....
pk0i 3 mula mds....
mds wat aku tak sehat....
tp hakikat nya tadak saket pa p0n....
kcuali pe0t yg ms0k angin @ mknn tak hadam.....
geng sy yg saket pe0t skli ialah kakWAN....hahahha~
jd keja kmi 2 0rg.....
aku ingt g k.aisyah sapu minyak kt blkg aku....
k.far paksa aku ngn wan p UK....
tp atlast,k.far hny b'jaya m'bwa wan s0rg....
dyah b'jln s0rg2 p dewan tyme 2....
aku ingt g abg fizi mntak bam aku nk sapu kt dia.....
pah2 wan duk urut3 blkg aku,dia tny wan aku knp....

abeh MDS,asa mcm rnd0o plak kt mds tue....hehe~
mlm pnutup mmg bes....
akak yg garang otomatik jd baek.....ahakz~
mcm kak ekin.....0ops clap....k0mander ekin...hehehe~

2 ari pas abeh MDS,mula lar klaz kmi....
ari isnin klaz aku k0i 8...kt BKA 3.18....
means tgkat 3.....
cab0t kaki den pgi2 rabat tgga....HAHAHAHA
dh lar klaz k0i 8-8.50,aku ms0k 8.15....kah3~
ari slasa klaz aku pack cket.....
tp bla tadak lab,kurg lar kepadatan nya.....ahakz~

aku dh ada 1 sijil kt uitm neh.....HAHAHHAHAHAHA
bru 1 dh hingaq....gelong!!~
sijil aku jd fesi kt sk0la alma....
neh aku ngn bebdk grup aku....
ada dri f0m 1 - f0m5....
pr0gram nih nm dia Program Perkasa Pelajar 2....
wat kt SMK Alma.....
aku dpt grup 2.....
grup laki yg mn ada yg pasif,ada yg aktif,ada yg t'lbih aktif cmpy ckp tak brenti....
HAHAHAHA
yg pkai f0rmal suma urustia ngn fesi.....
partner fesi aku yg pkai bju itam duk sblh bdk bju hijau pteh tue....
jaafar,,,,,part1 gak...
fesi d0dua part1 tp grup gempak...HAHAHA

neh aku ngn bebdk tue pas abeh mjlis pnutup....
msa sesi bhgi mknn lam hmper dpa dpt....
ANAS & ZUHDI
d0dua 0rg neh antara yg plg hingaq n plg byk mrap0o....
dpa lar yg mmeriahkan grup neh... ^_^




lps pr0gram neh,ada g pr0gram aku j0in....
cth mcm festb0ok....
mmg bes arh!!
blek bilek k0i 5.30 pgi...
hahahahahahaha~~

tgk lar btapa kusyuk nya dpa kra buku....
tyme neh lam 4.00am centu lar....

muka emi ngnt0k ja....

tudiaa caen lena!!!!!!tahniah!!!!

neh lar pngalaman bkerja shgga lewat pgi....
eh clap....shingga awal pgi....
tyme neh mg mcm3 aku kna ngn dpa.....
kta aku tak mndi lar,bucuk lar....
mcm lar dpa mndi.....
dpa lg bucuk!!!!HAHAHA

then,aku kna hndle iftar..tp d0esnt matter cgt lar....
cbb setel cket2 ja...
pah2 pr0gram eratan n tautan....
aku bhgn tautan.....
yg neh d0es matter gla3....
tnsi0n si0t...!!!!
tp b'jln dgn jayanya....hohoho~
gmba tadak....
ada gmbq pnyamun ja....
this is abg amir paan n abg syahmi
krew multimedia kelab ikram

neh ja gmbq msa 2 yg ada....
aku bwk kmra tp tak bwk btry....
hahahahhaha~~
lawak3~~~

skang pr0ceed p stdy week n final plak....
msa stdy week,f0n ilang!!!!!!!!!
TERBAEK!!!!!
miss u my f0n....
untung lar 0rg tue amek f0n aku....
tapa....aku ckp sma2 wla0p0n hang tak ckp tenx.... :P

final ada 5 sbjek......or 5 c0urses.... 
BEL120,CTU101,PHY193,MAT133,PHY143
hhhaahahahah~~
shuka gla.....
tp skg final dh abeh.....
dh tada demam,penin @ kna pkai k0ol fever mlm2 cbb saket kpla+nk dmm.....
FREEDOM!!!!!~~~~ 
^_____________^

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment