me!!^_^

me!!^_^

Tuesday, March 22

APAKAH???

apakah?????dan apakah??????dan apakah??????
dh gila kah????0h..tidak3....
neh bkn gla...neh b0ang tbiat....ish3~~~
ekceli,aku mlaz,ngnt0k,b0rinx n sgala nya lar....
es0k adalah......23/3....ari rabu....
s0????
s0,es0k ada mjlis kawen,mjlis tunang,mjlis cerai berai,mjlis seny0m,mjlis cdeyh,mjlis nnges....
aku nk p mjlis mn s0k ea agk3?????
besa lar...cmni lar jd bla Sijil Perkahwinan Malaysia nk kuaq....
mcm3 ragam umat mnusia neh...
ta0 r dh gtai nk kawen p0n... *0ops!!aku trasa...ngee*
awt lar duk mrp0o neh....
aku nk ckp s0k,bla dh dpt sjil 'kawen' uh nti,trima ngn seadanya....
jgn nk cdeyh3,jgn nk riak3 pa....
kalu dpt el0k,c0ngr8s guys!!!!!!!
k0rg mg tere mere lar...huhu~~
kalu yg dpt kurg cket uh,(aku 0ot),jgn cdeyh3 ta0....
ingt blek...styap pa Allah bg ada hikmah dia.....
failure is ticket 2 success.....
aku tk0t gak...tp nk wat cena....
cpa su0h xredy lekl0k dlu....
trima ja lar es0k...
Allah nk tnj0k kekuasaan dia....
k0rg3 xm0 cdeyh3 n xm0 riak3 au....
natural ja....
aku kn ada....nti aku pel0k k0rg3 suma...huhuhu~~~ *ngada plak*
tp s0k nkn jmp k0rg3 ta0...misz u guys s0 much!!!!!
huhuhu~~
c ya 2m0r0e bebS!!!!huhuhuhu~~
tata....

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment