me!!^_^

me!!^_^

Friday, March 18

Kenapa???Why???Wae???Nande???Wei shen me???

pe0ple salu ckp 0rg pky td0ng lab0h baek gla3....
yg pky td0ng xlab0h(mcm aku lar) k0npem d'pndg ser0ng kalu aku j0in geng2 td0ng lab0h@lebaq@besaq@telekung tw0s neh....
tp bkn neh aku nk ckp...mlal0t dh 0it...
0ke...da main p0int is kn aku ada pers0alan yang xt'jwb....
kalu ada s0rg neh....ml0t p0tpetp0tpetp0tpet....tp bkn p0tpetp0tpet besa ka,byk ckp ka pa....
lbeyh cm ckp lpas,n0 filter2 lar....


then bla aku ckp n0 filter 2,k0rg phm3 lar n0h....
mst ada yg trasa...n myb bla 0rg 2 trasa,0rg 2 p0n akn m'nyumpah3@bg gelaran plex2 ka,ngata blkg ka.....
xpsai2 d0dua dpt d0sa....
tp cpa yg lg b'd0sa skg????n kn dh xpsai2 yg mngata td m'nyebabkan yg d'kata dpt d0sa....
pt0t ka x bnda mcm neh jd???
aku sbg slh s0rg mgsa,trasa lar jgk ngn pa aku tuleh...(tp awt aku trasa???aku yg tuleh...eh type)
n pa hak sum1 2 nk kta kt 0rg pky td0ng xlab0h cm aku???
adakah ngn memakai td0ng bsaq,ml0t dh xpelu jga????
mcm 2 ka???tata0 lar pulak den...kah3~~~
s0,aku arap pahni 0rg yg mcm 2,brubh....cbb skg Allah byq CASH ja ta0.... $$$$$
kalu xm0 brubh gak,meh aku tlg tt0p ml0t uh....
ha!!!!aku tt0p cmni....ma0 kah????huhuhu~~~
juz kidding....n gp0n kalu nk blaser2an p0n,tgk sma....
myb 0rg sme age ngn kita leyh trima...
kalu yg 0lder @ y0unger....
renung2 kan n camat b'ramal....ngee~~~

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment