me!!^_^

me!!^_^

Saturday, March 19

HEART???????


apakah heart???heart ada byk....

0ke...neh p0n 0rg pngey heart gak an???
kn0n2 nya heart yg pump drah ke sluruh bdn nt0k m'bwa 0xygenated bl0od yg m'bwa 0xygen nt0k supply 0xygen pd s0matic cell n ntaq blek de0xygenated bl0od p kt lung bla3 larh....
yg lbeyh2 k0rg g tny cegu bi0@bdk tere bi0 yg cmpy dh bi0l ker...hahahaha~~~
heart neh sma jgk ngn jnt0ng....keh3~~~
sng cita 0rg pngey dia heart ngn jnt0ng....
ha...xyah susa2 pk...sng ja...
sng ka???lanx kau 0rg lar...hahahahahaha~~~
eh???pa m0tif aku ckp psl jnt0ng neh????
xpsl2 kna pnykit jnt0ng bl0bang lak...ngee~~~

ha....neh padia plak????
neh p0n heart gak....neh lar aku nk ckp...
ats p0n heart...bwh p0n heart....
tp heart neh 0rg xpngey jnt0ng...
0rg pngey hati lak...ad0yai~~~
tp kalu ati mnusia,kita pngey liver....
s0 skg cmna????pnin kn??pnin3~~~
aku wat k0nklusi cmni lar....
heart yg ats neh ngn liver ialah bnda bketan sains....
bi0l0gy lar sng ckp....
heart yg neh plak,yg c0mey neh bketan ngn PERASAAN....
cbb 2 0rg salu ckp ati n pacaan....
cbb dia nk beza ati mn 1...ati yg neh ka @ liver kita uh...huhuhuh~~


pa akn jdi kalu heart yg c0mey 2 jd cmni????
cuba anda byg kn....ahhahaha~~~
bez x agk2??? *s0kln cm b0d0 cket..ngak0o p0n..ngee~*
agk2 pa jd kt sum1 2 bla heart dpa jd ceni????



bla heart dh br0ken,jd lar spt ini....
cian x????cian lar 0ot...ngee~~~ *aku cian cm xeklaz ja*
kcian lar jgk....
dh r dpa p0mpan...akup0n p0mpan....
mst  r trasa gk cket2...*mg pnh rsa p0n... ^_^*
kecian...cpa yg wat heart 2 jd cmni mg lar..
aku sg0p ckp x b'perikemanusiaan....
tp kalu 2 mg slh gurl 2,xleyh wtpa lar kn der...huhu~



erk???neh ati kna siat ka pa????
tapa lar...k0rg byg jer heart 2 kna siat n rsa die cm kulit kna siat....
bez x agk3 nya???
kalu td da heart is br0ken dh nnges3,tqyak3 cm pa g....
kalu kna 'siat',jd pa plak????


 errr....jd cmni lar k0t....
bt0i x ea agk2????
myb bt0l n p0sibility bnda neh nk jd mg tggi cgt3!!!!
aku xkn ckp dpa3 suma neh b0d0 cbb aku sniri pnh asa cm2...
myb 0rg yg xpnh rsa akn ckp 'b0d0,mnda cm2 p0n nk bn0h diri'...
tp mg aku gta0...tyme 2 mg xingt pa...
aku neh kra cgt3 nseb bek Allah bg ksedaran n kwn2 duk mrh3 pa...
tenx 2 kwn3 suma...huhuhu~~~
n muj0q cpt sdaq ja...
muj0q 0rg islam ja..Allah bg sdaq cpt3....huhu~~~
Alhamdulillah lar...
dpa neh 0rg pa p0n tata0...ngee~~~
tp mg cian r kalu mati bn0h diri...
cgt sadis.. T.T
cdeyh aku tgk....
2 lar...len kli sbl0m bn0h diri my jmp aku....
biaq ak bn0h tw0s...gtai ngat...kah3~~~
 aku lak kta kt dpa...ada ka pt0t...ish3~~~




cgt mnak0t kn...bkn tak0t...gerun....sesilap~~~
tp kn dpa xasa saket ka wat neh r?????seriau aku tgk....herrr..!!!
0ke...k0nklusi dia jga ur heart lekl0k....b0th heart.....ngee~~
jgn bg dia break @ 0rg len break kn...
n yg asa kna br8 kn ati 0rg len 2,ckp lekl0k spya ati 2 br8 ngn el0k....*ada ka??*
xlar...jgn cmpy t'siat plak ati 2....
clap aribln jd cmni...huhuhu~
keyh...datz all....
pnat ckp s0al ati n pacaan neh...ngee~~
tatatata~~~
luv u all much03!!!!!! MmmuuaaahhhhhHH!!!!!

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment