me!!^_^

me!!^_^

Sunday, April 3

...ASAP...KALER...ITAM...LEGAM...MCM.................?????????

apakah????0h!!kegilaan t'serlah larh u...kah3~~
urinary bladder aku cm dmm t'kj0t lak  rini....
asa nk ttuuutttt evry half an h0ur....kah3~~
lanx kau larh....bru chat cket an3...ngee~~

0ke3....serius cket...
ini psl id0p mati w0o.,.,.ay0y0~~
xtawu~~~
neh3....aku an blek kmpg ri2....
alar...ari 2 lar...ari pa ntah....
rbu 0ot...ngee~~~
ha..tapa lar...
pah2 ari sbtu aku blek l0qstaq blek....
0dw nk cmpy umh....
aku mlihat 1 ********** yg cgt ngeri...
tara mn ngeri p0n tata0...sembg lbeyh...kah3~~
kt hghway r bnda neh jd...
kt gurun kalu xclap...
ada 1 xcden....
dri j0h nmpk asap..kaler itam...ngee~~
akup0n pk 'takan keta t'bkaq 0ot'.....
tp mg yg 2 lar...bet0i lar pa aku pk uh...huhu~~
jln jem strwbery....lpaq lar plak sb0t jem r0ti neh...huhu~~
tapa r..pah2 jln dpn ket...nmpk keta...dlm 2 ada api....erk?????
n p dpn cket g...ada 0rg baring ats jln!!!!
mseh sedar diri g...xlupa diri g...ngee~~ ^_^
ngeri 0ot...pah2 tgk divider ptah...ad0yai~~
lemah urinary bladder aku....kah3~~
jln dpn ket....ada sbjik keta t'blek n remuk lar jgk....
n ada lg s0rg t'baring ats jln...
yg neh lg tr0k...
darah pn0h at muka.....
halamak!!!!!serram lar aku tgk.....
dh r....xm0 ckp!!!!
gila ngigau s0rg3 ceq mlm neh jn0h....
dh r td0q s0rg...ngee~~

sbg pnut0p,neh ja yg mmpu aku bg...ngehehe~~

neh ja yg dan snap p0n....kah3~~

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment