me!!^_^

me!!^_^

Wednesday, April 13

WUTEVA LARH!!!!


0ke...sabar e2 adalah sbhgn dri iman.....
n sabar e2 adalah pelu.....
tp sabar akup0n ada had gak!!!!!!!!!!
erhhhh!!!!
tlg larh...puh-lisss!!!!
k0rg3 suma duk pk nj0y,pk mkn ja....
yg srb0t,yg pnat,yg nk mati aku ngn eman gak!!!!
paam ark????ka nk aku bg paam????
 jgn cmpy aku mlet0p kn kmrhn aku suda!!!!!huh!!!

bla pk2 blek,cm bazer ja ayq mta aku neh....
wak lu 0ihhh!!!!

0ke...it's n0t dat im n0t pr0fesi0nal.....
but u guys hve 2 be rati0nal lar!!!
apa brg nk wat reuni0n suma klaz = 11 klaz tp yg hndle 2 3 0rg ja....
bek xpyh 0ihhh!!!!
mpa yg len nj0y,kmey3 ja yg asa nk mati....h0tak lu!!!!
nk bg kjasma p0n susa....
tara 4 klaz sja p0n cm pa g....
jn0h 0ot!!!!
takan tadak 0tak 0ot nk pkiaq!!!!!

mpa tgk...0rg utan p0n reti pkiaq....
bikin mal0o kaum ja 0ihh!!!!
cm pa g pngai....keja nk nj0y~~~
gila pa aku ngn eman (2 0rg) nk hndle 300 0rg umat mnusia...
waahhhh!!!!nie suda lbeyh....
aku cepuk kang bru ta0...
luku pala s0rg2....huh!!!!
skg neh skati mpa...
nk kta pa,kta lar....
jgn cmpy thap cri psl ngn aku nah.,.,.

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment