me!!^_^

me!!^_^

Sunday, April 3

...KEBOROSAN...KEBIRISAN...KEBURUSAN...KEBARASAN...

+++31st MARCH 2011+++
k0rg pnh asa ark cena duet k0rg mlyg cen2 ja?????
uwaaa~~~ T.T
nk nnges 0ot!!!!!
20 inget tapa g...
neh 200 inget....mummy!!!!!
mak ta0 mati aku..... T.T

da st0ry begins here...
ekceli ceni...me n my kzen kuar hang0ut b'sma2 lar neh....
kuar g mn????kbmall jer p0n...hahahahaha~~

cpa ntar?????my mum n dad....
memula uh aku kelaparan kegilaan kevavian r.....
s0,cmpy jer at kbmall....
aku tw0s heret kzen aku p mkn...
almaklum lar...x br8fast...lunch tw0s r....huhu~~
s0,0ur 1st destinati0n is..................................................
secret r beb!!!!wakakakakkaakak~~
tp bkn aku sngja nk scret2....
mg nm tmpt uh scret....
**SECRET RECIPE**
ngee~~~~
huhuhuhuhuuhu~
mkn kt cni....gila bngang cdap~~~
purse akup0n cm cdap gak... T.T
tp sbaq ja lar....
diz is 0ur menu..
n0odles in t0myam s0up....aku amek t0myam s0up ja...
xamek t0myam kung cbb xmkn udang...huhu~~~
ch0c0late indulgence...bez gler larh...hehe~~
m0cha espress0 ice blnded...huhu~~
scret rcipe RO water...ngee~~
arga suma adalah........................
nk mati...ark!!!!!!huh!!!
RM 59.15....
wkakakakakakkaakaaka~~
 cdap w0o~~
0ke...ini bdk...mkn xingt d0nia...hahahaha~~~ *juz kiding*

0ur next destinati0n is jejln m'cri ks0t....
tp bkn ks0t yg jmp...bnda len yg aku jmp...
duet mlyg lgi!!!!!!!!!!!!!!!!!! T.T
ad0iy~~
aku jmp bju n jam..huh!!!
crazy d0d0...gila3!!!
wut hppen 2 me!!!!1
wake up lar gurl!!!!!h0h0h0~
d0yah bad girl!!!!ska bli bnda ngar0t....
price 0f diz watch is RM 20.00...aig0o~~~

bju lak(pix xbranak g..xck0p 9bln10ari g) price dia is RM 44.00
aku gila x????gila gila2 an3????
ad0iyai~~~
nk mmp0z p0n ada asa.....

tapa3....pah2 aku ngn my kzen g cri3 ks0t....
n aku wat psai lg!!!!!!!!!!!!!!!!
aku bli ks0t lak!!!ter0k nya~~~
fuhhh!!!!sbaq3~~~
tara!!!!!d0yah dh xbet0i....
ks0t neh arga dia RM 48.00.......
cpa3 yg ajen tlg kira bpa byk duet dh aku abeh... T.T

pah2 an,aku g myg asar....
ngn hrpan leyh hlau setan yg duk m'g0da2...
pdhai nfsu aku yg lbeyh3....
pas myg uh,sggah at wats0n jp....ehehhehehehehe~~~
nk mmp0z gak ms0k wats0n p0n....
hahahahahahahahahhahahahahhaha~~~
wakakkaakakakkakakaakakakakaka~~~
tgk lar pa aku bli...
tp xsuma lar aku bli...
aku bli yg vertig0....
tp cm t'lbeyh glitter plak..kah3~~
price : RM 15.20
gila pa ntah....lipgl0ss at umh ada 2 dh...senget 0ot ri2...

lets c0ntinue 0ur j0urney...kah3~~~
kmey ber2 p0n tr0n lar kt basement....
kt basement ada juai bju murah2...
yg siam uh....
akup0n pa g...phm3 r....wakakakakakak~~
BAJU SIAM!!!!!!
xkessa lar...jnji murah...
tp murah seja xc0on xleyh gak....aig0o~~
ekceli aku bkn nk bli kaler pteh....
nmpk cm lab c0at lak....
xms0k lab g r...xdak g c0at2 lab neh.....
pgi es0k nya macik aku ckp 'bju gapo neh??mcm bju 0spital ja'....
akup0n cm erk????spital p0n spital lar....
jnji murah....
juj0 n eklaz dri ati aku,bju neh sbnq nya tggy 2 ja....
kaler pink n pteh....
pink kzen aku dh c0p awl2 lg yer knak2 sklian.....
dekut larh km0o.,.,.huhu~~
s0,tgl pteh jerp...uhuk~~~
yg len ada,tp sgkat gla!!!
nmppk r jub0q aku nti.....ceit!!!
TERl0laq sat....h0h0~~
price dia RM 25.00
bju dri siam ja p0n...hahahahaahahha~~

pah2 aku p mn ea?????ahahhaahaahhahaha~~
k0l mak...'mak,meh amek 0rg...nk blek...kita g spital skli..amek kt tmpt tr0n td..0ke'....
nk blek dh lar...xm0 SH0PIN3 DH!!!!!
pnat 0oihhhh!!!! *sbnq nya duet abeh*
tp malang nya nseb aku....
ada setan bsik 'd0yah,p bli jam 1 g'....
akup0n dlm duk tggu my mum,aku ajk kzen aku g bli jam 1 g....
gila ark?????????????????
mcm tahik weyh!!!
cacat 0tak!!!!mmp0z gak r....
d0yah syg...emang kau gilark ya?????
kau nk wtpa jam cmpy 2bjik?????
haiyaaa~~~
0tak ta0k mn tyme neh????
ta0k kt l0wjee~~~~~
h0h0~~~
aku tata0 nk kta....
gji aku tgl xcmpy spar0h baq kt ang 0oihhh....
nk mkn pa bln4 neh?????
mkn tnah kt pgaq blkg sk0la...
ayq p0n ada cyap....
ayq l0gkang...muahahahahahahahaah~~~
tapa....muj0q aku blek kmpg gak....
inc0me ms0k 70 inget....
tp 70 ja beb....
nk bnding ngn yg mlayang uh?????
uwaarggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
jam neh arga dia RM 9.90
aku teR0K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dh r!!!nk maj0k...cpa asa nk pj0k aku,meh pj0k kaih....
xm0 pj0k suda....
aku xkaci pnmpaq eh....trust me dear...kah3~~~
keyh r...tata~~~
nyte2~~*m0ninx dh 0ot*
cwetdrim....lebiu 0wl!!!!ngee~~~
tata~~~ peace n0 war~~ ^_^
say cheese!!!!!

tgk lar wat kli t'aqer...ngee~~~



makan...jgn mal0o2...sy blnje..ahahahahahk~
kzen + kzen
peace...stelah duet abes~~ T.T



**~~++ TATA ++~~**

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment