me!!^_^

me!!^_^

Sunday, April 3

JOM!!!!LETS PULANG KE KAMPONG!!!!! ^_^

ahak~~~
urinary bladder aku duk mnari2....
pnat aku ceni...huahahahahahhahaha~~
ri2 aku blek kmpg....amek cti 2 ari...ngee~~
main purp0se dia nk tgk my kzen yg saket lar....
cncer stge 4 dh if im n0t mistaken....
k0rg3 d0a lar n0wh at dia....
aku cdeyh bla pk ank2 dia yg kcik2 g....
plg tua p0n f0m4.....
plg kcik 4ta0n.....7 0rg plak 2....
cdeyh nya bla pk blek... T.T
tp bla tgk dia,mg dia kuat smgt r....
ank2 dia p tgk pa,dia xnnges dpn ank2 diap0n....


neh hadi....ank dia yg laz..n0m7...
c0mey kn...um0 4ta0n...
hadi jgn n0tty2 ta0...mak ngah saket...
hadi kn bdk baek...cian kt ayh....
nk jga hadi g...nk jga abg2 yg 6 0rg kt ats uh...huhu~~
hadi kna jd bdk baek au...
wla0p0n hadi salu nnges n ngam0k bla bgn td0...huhu~~
tp s0key...td0 ptg ngat jd gu2 larh...huhu~~
syg hadi!!!!gud b0y.....



cdeyh cgt...dh lar hadi neh bla dia ngam0k,dia xm0 at 0rg len...
nk at ayh@mak ngn abg ngah dia ja....
tp kdg2 ngn abg ngah p0n xm0...
tp tyme dia mrengek 2 ja....
bla dh 0ke,suma 0rg dia nk men....huhu~~
cmpy aku pngey dia,dia duk men2 ngn kzen2 dia,pah2 dia my at aku duk tny 'pngey hadi cbb pa'....duk ulg ayt uh...ahahahahha~~
ciut b0y.....
memula aku nk snap pix dia,mal0o3 lak....
cmpy tnduk muka....

ha!!!!tgk...tnduk an....pny lar mal0o...kah3~~~
3 adek brdek xcept reddy b0y uh...
muhsi,azim,hadi,haziq
tgk yg neh lak...
cny0m c0mey ja an...huhu~~
td pny lar mal0o....neh hadi+haziq....
7th n 5th....

bla dh stat nkat muka,su0h aku snap xbenti....kah3~~
hadi2...dh lar btry ncet aku nzak tyme 2...
tp tapa lar...bebdk neh pny psai,nk abeh p0n,abeh lar...huhu~


k0rg tgk lar....nseb di0rg...
aku d0a kn mak di0rg neh nti chat cpt n cpat smb0h....
d0a n tawakal ja yg tgl skg neh....
nk nnges..!!!!! T.T
aku ska g wat lwk dpn mak dia...cbb tgk mak dia cm sugul ja muka...
akup0n mrap0o r...dia gelak lar jgk cket..ngee~~~
ayh aku s0rg g salu wat bg dia cny0m....
duk ckp2,bg smgt,laz2 dia p0n cny0m....ngee~~~ ^_^
sm0ga kak na cpt semb0h!!!!huhu~
ameen~~~~~~~~

0 *+manyak mulot+*:

Post a Comment